PiclonePiclone

Best Instagram Web Viewer

Instagram Photos and Videos about kemaman

Instagram Photos and Videos about kemaman. Download, Comment, Like kemaman Photos and Videos Shared by Various Users

byaqasha's Instagram Photo - Satu serum untk semua ! Kakak, abg, adik, pakcik, makcik, baby pon bleh pkai tau ! Bkan shaja untk muke malah bleh letak kat bdan tau ! mne mne kulit korang yg ada parut kt bdan, bleh sapu MGS Glow Serum ni ! Insyallah parut makin pudar hri demi hari ! Best kan ? ✨👏🏻
.
.
ᴍɪʀᴀ࿐ɢLợɰ & δɧɨภξ

Qasha pakai, Qasha share, Qasha jual ! 💋
.
.

Nak cantik ? Nak glowing ? Tapi bajet rendah ? Jgan rsau ! Anda boleh cantik dgn adanya... MGS Glow Serum ! ✨
.
.

Apa ? Pkai serum je bleh jdi cantik ? 😱
.
.

Ya syg2 semua ! Pkai MGS Glow serum korang dpat mencantikan kulit korang skaligus merawat kulit korang yg brmslah ? 💕
.
.

Jerawat ? Jeragat ? Parut ? Kulit kusam ? Berminyak ? Huh No more all of this ! 🙅🏻 .
.
Apa klebihan MGS Glow Serum ni ? 🤔
- Mencerahkan kulit dan menglowingkan kulit wajah
- Melembabkan kulit yang kering
- Mengecutkan jerawat dan memudarkan jeragat - Menhilangkan blackhead/whitehead
- Mengurangkan minyak diwajah
- Menghilangkan lingkaran gelap bwh mata - Melembutkan permukaan kulit yg kasar
- Memperbaiki struktur kulit yg rosak - Kulit semakin sihat !
- Wajah berseri-seri ! ✨
.
.

MGS Glow Serum sesuai:
- Lelaki/Perempuan👦🏻👧🏻
- Semua golongan bleh pkai👨‍👩‍👧‍👦 .
.

Tidak mengandungi bahan kimia dan slmat digunakan ! ✅
.
.
Harga ? RM23 sahaja ! Tak termasuk postage ! postage add RM8 SM dan RM10 SS !💰 .
.
Buat COD tak ? Yup COD Availble area Chukai Kemaman sahaja !💋 Berminat ? PM/Whatsapp 0182624363
#MGS #Miraglowshine #MGSGlowSerum #Serumwajah #Serumglowing #Serummalaysia #Glowingserum #Serumbotox #Putihmelepak #Putihpinkish #Kulitglowing #Kulitcantik #Kemaman #ChukaiKemaman #Terengganu

Satu serum untk semua ! Kakak, abg, adik, pakcik, makcik, baby pon bleh pkai tau ! Bkan shaja untk muke malah bleh letak kat bdan tau ! mne mne kulit korang yg ada parut kt bdan, bleh sapu MGS Glow Serum ni ! Insyallah parut makin pudar hri demi hari ! Best kan ? ✨👏🏻 . . ᴍɪʀᴀ࿐ɢLợɰ & δɧɨภξ Qasha pakai, Qasha share, Qasha jual ! 💋 . . Nak cantik ? Nak glowing ? Tapi bajet rendah ? Jgan rsau ! Anda boleh cantik dgn adanya... MGS Glow Serum ! ✨ . . Apa ? Pkai serum je bleh jdi cantik ? 😱 . . Ya syg2 semua ! Pkai MGS Glow serum korang dpat mencantikan kulit korang skaligus merawat kulit korang yg brmslah ? 💕 . . Jerawat ? Jeragat ? Parut ? Kulit kusam ? Berminyak ? Huh No more all of this ! 🙅🏻 . . Apa klebihan MGS Glow Serum ni ? 🤔 - Mencerahkan kulit dan menglowingkan kulit wajah - Melembabkan kulit yang kering - Mengecutkan jerawat dan memudarkan jeragat - Menhilangkan blackhead/whitehead - Mengurangkan minyak diwajah - Menghilangkan lingkaran gelap bwh mata - Melembutkan permukaan kulit yg kasar - Memperbaiki struktur kulit yg rosak - Kulit semakin sihat ! - Wajah berseri-seri ! ✨ . . MGS Glow Serum sesuai: - Lelaki/Perempuan👦🏻👧🏻 - Semua golongan bleh pkai👨‍👩‍👧‍👦 . . Tidak mengandungi bahan kimia dan slmat digunakan ! ✅ . . Harga ? RM23 sahaja ! Tak termasuk postage ! postage add RM8 SM dan RM10 SS !💰 . . Buat COD tak ? Yup COD Availble area Chukai Kemaman sahaja !💋 Berminat ? PM/Whatsapp 0182624363 #mgs #Miraglowshine #mgsglowserum #Serumwajah #serumglowing #serummalaysia #glowingserum #Serumbotox #putihmelepak #putihpinkish #Kulitglowing #kulitcantik #Kemaman #chukaikemaman #terengganu

Share 0 1
faylalea's Instagram Photo - 🌸🌸🌸Year End Sale🌸🌸🌸
.
📣ARIANI (selected)
📣NAELOFAR
📣KURUNG MODEN
📣KEBARUNG
📣BLOUSE
.
🔥🔥🔥Jom serbu Faylalea Scarf beramai2🔥🔥🔥
.
Boleh walk in, COD area Chukai hingga Binjai, dan pos ke seluruh Malaysia.
.
Pm atau whatsapp 0104060256/0199870256 .
Lokasi, depan padang SMA Al Falah
.
#sayajual 
#tudungmurah 
#ariani 
#naelofar 
#kebarung 
#kurungmoden 
#blousemurah 
#chukai 
#kemaman 
#terengganu 
#faylaleascarf 
#jualanmurah 
#yearendsale

🌸🌸🌸Year End Sale🌸🌸🌸 . 📣ARIANI (selected) 📣NAELOFAR 📣KURUNG MODEN 📣KEBARUNG 📣BLOUSE . 🔥🔥🔥Jom serbu Faylalea Scarf beramai2🔥🔥🔥 . Boleh walk in, COD area Chukai hingga Binjai, dan pos ke seluruh Malaysia. . Pm atau whatsapp 0104060256/0199870256 . Lokasi, depan padang SMA Al Falah . #sayajual #tudungmurah #ariani #naelofar #kebarung #kurungmoden #blousemurah #chukai #kemaman #terengganu #faylaleascarf #jualanmurah #yearendsale

Share 0 0
byaqasha's Instagram Photo - Wow ! Kannnn qasha dh ckp, jgn igt produk murah ni hangat2 tahi ayam ye ! Org kbor murah tpi POWER, ksan standing produk mhal yg korang dh hbis ratusan ringgit
.
.
Apa ? Pkai serum je bleh jdi cantik ? 😱
.
.

Ya syg2 semua ! Pkai MGS Glow serum korang dpat mencantikan kulit korang skaligus merawat kulit korang yg brmslah ? 💕
.
.

Jerawat ? Jeragat ? Parut ? Kulit kusam ? Berminyak ? Huh No more all of this ! 🙅🏻 .
.
Apa klebihan MGS Glow Serum ni ? 🤔
- Mencerahkan kulit dan menglowingkan kulit wajah
- Melembabkan kulit yang kering
- Mengecutkan jerawat dan memudarkan jeragat - Menhilangkan blackhead/whitehead
- Mengurangkan minyak diwajah
- Menghilangkan lingkaran gelap bwh mata - Melembutkan permukaan kulit yg kasar
- Memperbaiki struktur kulit yg rosak - Kulit semakin sihat !
- Wajah berseri-seri ! ✨
.
.

MGS Glow Serum sesuai:
- Lelaki/Perempuan👦🏻👧🏻
- Semua golongan bleh pkai👨‍👩‍👧‍👦 .
.

Tidak mengandungi bahan kimia dan slmat digunakan ! ✅
.
.
Harga ? RM23 sahaja ! Tak termasuk postage ! postage add RM8 SM dan RM10 SS !💰 .
.
Buat COD tak ? Yup COD Availble area Chukai Kemaman sahaja !💋 Berminat ? PM/Whatsapp 0182624363
#MGS #Miraglowshine #MGSGlowSerum #Serumwajah #Serumglowing #Serummalaysia #Glowingserum #Serumbotox #Putihmelepak #Putihpinkish #Kulitglowing #Kulitcantik #Kemaman #ChukaiKemaman #Terengganu

Wow ! Kannnn qasha dh ckp, jgn igt produk murah ni hangat2 tahi ayam ye ! Org kbor murah tpi POWER, ksan standing produk mhal yg korang dh hbis ratusan ringgit . . Apa ? Pkai serum je bleh jdi cantik ? 😱 . . Ya syg2 semua ! Pkai MGS Glow serum korang dpat mencantikan kulit korang skaligus merawat kulit korang yg brmslah ? 💕 . . Jerawat ? Jeragat ? Parut ? Kulit kusam ? Berminyak ? Huh No more all of this ! 🙅🏻 . . Apa klebihan MGS Glow Serum ni ? 🤔 - Mencerahkan kulit dan menglowingkan kulit wajah - Melembabkan kulit yang kering - Mengecutkan jerawat dan memudarkan jeragat - Menhilangkan blackhead/whitehead - Mengurangkan minyak diwajah - Menghilangkan lingkaran gelap bwh mata - Melembutkan permukaan kulit yg kasar - Memperbaiki struktur kulit yg rosak - Kulit semakin sihat ! - Wajah berseri-seri ! ✨ . . MGS Glow Serum sesuai: - Lelaki/Perempuan👦🏻👧🏻 - Semua golongan bleh pkai👨‍👩‍👧‍👦 . . Tidak mengandungi bahan kimia dan slmat digunakan ! ✅ . . Harga ? RM23 sahaja ! Tak termasuk postage ! postage add RM8 SM dan RM10 SS !💰 . . Buat COD tak ? Yup COD Availble area Chukai Kemaman sahaja !💋 Berminat ? PM/Whatsapp 0182624363 #mgs #Miraglowshine #mgsglowserum #Serumwajah #serumglowing #serummalaysia #glowingserum #Serumbotox #putihmelepak #putihpinkish #Kulitglowing #kulitcantik #Kemaman #chukaikemaman #terengganu

Share 0 1
la.cortina.kuantan's Instagram Photo - Wall linen from PASAYA Thailand
New addition product line. 
#walldecor
#walllinen 
#kuantan
#pahang
#gambang
#pekan
#kemaman
#rompin
#interiordesign

Wall linen from PASAYA Thailand New addition product line. #walldecor #walllinen #kuantan #pahang #gambang #pekan #kemaman #rompin #interiordesign

Share 0 0
yummy_spicy_korean's Instagram Photo - Ada nampak nampak yummy happy ? 
yummy marah kalau korang tak cuba menu baru ni !!
sekali rasa pasti nak repeattttttt lagiiiii..
🚌COD KEMAMAN
🍗4 KETUL RM 10 ringgit je .. 📲 01117939271 atau DM je teruss kami ... #codkemaman #kemaman #food #ayam #spicykorean #honeymustard #combo

Ada nampak nampak yummy happy ? yummy marah kalau korang tak cuba menu baru ni !! sekali rasa pasti nak repeattttttt lagiiiii.. 🚌COD KEMAMAN 🍗4 KETUL RM 10 ringgit je .. 📲 01117939271 atau DM je teruss kami ... #codkemaman #kemaman #food #ayam #spicykorean #honeymustard #combo

Share 0 6
la.cortina.kuantan's Instagram Photo - Wall linen from PASAYA Thailand
New addition product line. 
#walldecor
#walllinen 
#kuantan
#pahang
#gambang
#pekan
#kemaman
#rompin
#interiordesign

Wall linen from PASAYA Thailand New addition product line. #walldecor #walllinen #kuantan #pahang #gambang #pekan #kemaman #rompin #interiordesign

Share 0 0
hana_marykay30's Instagram Photo - 💖Perfecting Concealer by mary kay 💖. diselitkan dengan antioksidan untuk membantu melindungi kulit wajah daripada radikal bebas yang merosakkan.
.
Fungsi utama Concealer :

Ia dpt menutup kekurangan pada kulit wajah seperti bekas lukuk, lingkaran hitam bawah mata, parut jerawat dibahagian wajah yang terdapat noda hitam dan kemasan lukis kening agar tampak lebih rapi.
.
Concealer perlu diaplikasikan sebelum sapuan foundation dan Concealer yg terbaik berbentuk stik atau cair kerana ianya tidak mengeringkan solekan wajah.
.
Undereye Corrector pun ada bagi yg nak menutup kesembapan bawah mata 👀
.
Jom grab! Nak kn free skin consultation, jom hubungi hana sekarang😘
.
With ❤
Hana
Mary Kay Beauty Consultant

http://Www.wasap.my/60109291299

#concealer #undereyecorrector #flawless #makeup #Marykayskincare #marykaybeautyconsultant #beautyconsultantmarykaykemaman #marykaykemaman #majalahpengantin #penggemarmakeup #concealer #makeuplover #beauty #marykaylife #awetmuda #organicproduk #flawlessskin #glowingskin #kemaman #withlove #skincaremarykay #makeupbrushes #makeupflawess #marykaylove #marykaycareer #organicskincare #skincarehebat #botanicalbasedskincare #beautyconsultantmarykay

💖Perfecting Concealer by mary kay 💖. diselitkan dengan antioksidan untuk membantu melindungi kulit wajah daripada radikal bebas yang merosakkan. . Fungsi utama Concealer : Ia dpt menutup kekurangan pada kulit wajah seperti bekas lukuk, lingkaran hitam bawah mata, parut jerawat dibahagian wajah yang terdapat noda hitam dan kemasan lukis kening agar tampak lebih rapi. . Concealer perlu diaplikasikan sebelum sapuan foundation dan Concealer yg terbaik berbentuk stik atau cair kerana ianya tidak mengeringkan solekan wajah. . Undereye Corrector pun ada bagi yg nak menutup kesembapan bawah mata 👀 . Jom grab! Nak kn free skin consultation, jom hubungi hana sekarang😘 . With ❤ Hana Mary Kay Beauty Consultant http://Www.wasap.my/60109291299 #concealer #undereyecorrector #flawless #makeup #Marykayskincare #marykaybeautyconsultant #beautyconsultantmarykaykemaman #marykaykemaman #majalahpengantin #penggemarmakeup #concealer #makeuplover #beauty #marykaylife #awetmuda #organicproduk #flawlessskin #glowingskin #kemaman #withlove #skincaremarykay #makeupbrushes #makeupflawess #marykaylove #marykaycareer #organicskincare #skincarehebat #botanicalbasedskincare #beautyconsultantmarykay

Share 0 6
sweetness_kitchen's Instagram Photo - Tq @nadiasuper9 for ordering dis early morning.. 💋 ❤️#browniescombo #kemaman#love#chocolatelover#nofilter#nutella #cadbury #oreo

Tq @nadiasuper9 for ordering dis early morning.. 💋 ❤️ #browniescombo #kemaman #love#chocolatelover#nofilter#nutella #cadbury #oreo

Share 0 4
uhat.herbal.peninggi's Instagram Photo - Awak nak tambah tinggi badan ...
just 7 day ??? JOM Chat and Consultasi Problem Ketinggian korang 😍
👇👇
☎Whatsapp : +601136213186
📲 WECHAT : Stokis_peninggi

#bandarmaharani #butterworth #gelugor #ayeritam #sekudai #pasirgudang #taman #lahaddatu #portdickson #rawang #merdekamalaysia #kemaman #putatan #telokanson #segamat #terlajaklaris #terlajakmurah #terlajakgol #terlajaktinggi #terlajaklawa #iphone7plus #mycomel #kasutnike #kasutadidasmurah

Awak nak tambah tinggi badan ... just 7 day ??? JOM Chat and Consultasi Problem Ketinggian korang 😍 👇👇 ☎Whatsapp : +601136213186 📲 WECHAT : Stokis_peninggi #bandarmaharani #butterworth #gelugor #ayeritam #sekudai #pasirgudang #taman #lahaddatu #portdickson #rawang #merdekamalaysia #kemaman #putatan #telokanson #segamat #terlajaklaris #terlajakmurah #terlajakgol #terlajaktinggi #terlajaklawa #iphone7plus #mycomel #kasutnike #kasutadidasmurah

Share 0 1
pensel's Instagram Photo - “the bride”
#weddingmalaysia #kemaman #gambarkahwin #jomkawin #nikah #photographermurah #pakejkahwin #pakejgambarkahwinmurah #pakejkahwinbajet #pelamin #prewedding #kemaman #butikpegantinkemaman #gambarkahwin #malaysiaweddingphotogrpher #pelamin #busana #wedding #couple #kuantan #kemamanwedding #jomkawin #pakejgambarperkahwinan #pakejgambar #mirrorless #fujifilmxt1 #exclusivewedding

“the bride” #weddingmalaysia #kemaman #gambarkahwin #jomkawin #nikah #photographermurah #pakejkahwin #pakejgambarkahwinmurah #pakejkahwinbajet #pelamin #prewedding #kemaman #butikpegantinkemaman #gambarkahwin #malaysiaweddingphotogrpher #pelamin #busana #wedding #couple #kuantan #kemamanwedding #jomkawin #pakejgambarperkahwinan #pakejgambar #mirrorless #fujifilmxt1 #exclusivewedding

Share 1 17
tophijab_terengganu's Instagram Photo - LAST DAY PRE-ORDER ❗️❗️❗️❗️ Lekaihhh wsap/dm zati sekarang 😘

#tophijab #tophijablovelies #bawalinstant #bawalshawl #bawalchiffon #sayajualonline #kemaman #terengganu

LAST DAY PRE-ORDER ❗️❗️❗️❗️ Lekaihhh wsap/dm zati sekarang 😘 #tophijab #tophijablovelies #bawalinstant #bawalshawl #bawalchiffon #sayajualonline #kemaman #terengganu

Share 0 2
tophijab_terengganu's Instagram Photo - LAST DAY PRE-ORDER ❗️❗️❗️❗️ Lekaihhh wsap/dm zati sekarang 😘

#tophijab #tophijablovelies #bawalinstant #bawalshawl #bawalchiffon #sayajualonline #kemaman #terengganu

LAST DAY PRE-ORDER ❗️❗️❗️❗️ Lekaihhh wsap/dm zati sekarang 😘 #tophijab #tophijablovelies #bawalinstant #bawalshawl #bawalchiffon #sayajualonline #kemaman #terengganu

Share 0 3
jsd.sarah's Instagram Photo - PERBEZAAN 3 SABUN JSD*

1⃣ Magic Seri Cahaya Soap
2⃣ Magic Clear Sinus Soap
3⃣ Anggun Pesona Soap

3 jenis tekstur sabun yang berbeza

1.#sabunsericahaya
��masalah #kulitberminyak ��#jerawat,#Whitehead,#blackhead ��Kulit lebih cerah berseri
��mengatasi kulit sensitif
��menganjalkan kulit
��Membantu kulit bebas kimia akibat produk lain.. 2. Sabun Sinus/#Resdung
��resdung hama ��hidung tersumbat
��mengurangkan #parut hitam dan perut kecil dimuka ��melembutkan dan mencerahkan kulit
��tegang dan berkilat
��segarkan muka

3. #sabunanggunpesona
��menghilangkan kesan parut
��rekahan #daki kulit mati ��gatal2 badan ��pengelupasan perlahan dan menggantikan kulit semulajadi ��menghasilkan kulit tubuh yang cantik tegang licin lembap
��#Selulit
��#kurap,#panau,#kayap dan #jerawat dibadan.
��menyegarkan badan 
Wasap Sarah 📲0102762069

#jamususukdara
#anggunpesonasoap #jeragat #buangdaki #stretchmark #kulitmati #dakiberkerak #sabah #sarawak #balakongjaya #kemaman #penyakitkulit #ekzema #baubadan #ketiakhitam #celahpahagelap #badanberjerawat

PERBEZAAN 3 SABUN JSD* 1⃣ Magic Seri Cahaya Soap 2⃣ Magic Clear Sinus Soap 3⃣ Anggun Pesona Soap 3 jenis tekstur sabun yang berbeza 1. #sabunsericahaya ��masalah #kulitberminyak�� #jerawat, #Whitehead, #blackhead ��Kulit lebih cerah berseri ��mengatasi kulit sensitif ��menganjalkan kulit ��Membantu kulit bebas kimia akibat produk lain.. 2. Sabun Sinus/ #Resdung ��resdung hama ��hidung tersumbat ��mengurangkan #parut hitam dan perut kecil dimuka ��melembutkan dan mencerahkan kulit ��tegang dan berkilat ��segarkan muka 3. #sabunanggunpesona ��menghilangkan kesan parut ��rekahan #daki kulit mati ��gatal2 badan ��pengelupasan perlahan dan menggantikan kulit semulajadi ��menghasilkan kulit tubuh yang cantik tegang licin lembap �� #Selulit �� #kurap, #panau, #kayap dan #jerawat dibadan. ��menyegarkan badan Wasap Sarah 📲0102762069 #jamususukdara #anggunpesonasoap #jeragat #buangdaki #stretchmark #kulitmati #dakiberkerak #sabah #sarawak #balakongjaya #kemaman #penyakitkulit #ekzema #baubadan #ketiakhitam #celahpahagelap #badanberjerawat

Share 0 0
jsd.sarah's Instagram Photo - PERBEZAAN 3 SABUN JSD*

1⃣ Magic Seri Cahaya Soap
2⃣ Magic Clear Sinus Soap
3⃣ Anggun Pesona Soap

3 jenis tekstur sabun yang berbeza

1.#sabunsericahaya
��masalah #kulitberminyak ��#jerawat,#Whitehead,#blackhead ��Kulit lebih cerah berseri
��mengatasi kulit sensitif
��menganjalkan kulit
��Membantu kulit bebas kimia akibat produk lain.. 2. Sabun Sinus/#Resdung
��resdung hama ��hidung tersumbat
��mengurangkan #parut hitam dan perut kecil dimuka ��melembutkan dan mencerahkan kulit
��tegang dan berkilat
��segarkan muka

3. #sabunanggunpesona
��menghilangkan kesan parut
��rekahan #daki kulit mati ��gatal2 badan ��pengelupasan perlahan dan menggantikan kulit semulajadi ��menghasilkan kulit tubuh yang cantik tegang licin lembap
��#Selulit
��#kurap,#panau,#kayap dan #jerawat dibadan.
��menyegarkan badan 
Wasap Sarah 📲0102762069

#jamususukdara
#anggunpesonasoap #jeragat #buangdaki #stretchmark #kulitmati #dakiberkerak #sabah #sarawak #balakongjaya #kemaman #penyakitkulit #ekzema #baubadan #ketiakhitam #celahpahagelap #badanberjerawat

PERBEZAAN 3 SABUN JSD* 1⃣ Magic Seri Cahaya Soap 2⃣ Magic Clear Sinus Soap 3⃣ Anggun Pesona Soap 3 jenis tekstur sabun yang berbeza 1. #sabunsericahaya ��masalah #kulitberminyak�� #jerawat, #Whitehead, #blackhead ��Kulit lebih cerah berseri ��mengatasi kulit sensitif ��menganjalkan kulit ��Membantu kulit bebas kimia akibat produk lain.. 2. Sabun Sinus/ #Resdung ��resdung hama ��hidung tersumbat ��mengurangkan #parut hitam dan perut kecil dimuka ��melembutkan dan mencerahkan kulit ��tegang dan berkilat ��segarkan muka 3. #sabunanggunpesona ��menghilangkan kesan parut ��rekahan #daki kulit mati ��gatal2 badan ��pengelupasan perlahan dan menggantikan kulit semulajadi ��menghasilkan kulit tubuh yang cantik tegang licin lembap �� #Selulit �� #kurap, #panau, #kayap dan #jerawat dibadan. ��menyegarkan badan Wasap Sarah 📲0102762069 #jamususukdara #anggunpesonasoap #jeragat #buangdaki #stretchmark #kulitmati #dakiberkerak #sabah #sarawak #balakongjaya #kemaman #penyakitkulit #ekzema #baubadan #ketiakhitam #celahpahagelap #badanberjerawat

Share 0 0
jsd.sarah's Instagram Photo - *PERBEZAAN 3 SABUN JSD*

1⃣ Magic Seri Cahaya Soap
2⃣ Magic Clear Sinus Soap
3⃣ Anggun Pesona Soap

3 jenis tekstur sabun yang berbeza

1.#sabunsericahaya
��masalah #kulitberminyak ��#jerawat,#Whitehead,#blackhead ��Kulit lebih cerah berseri
��mengatasi kulit sensitif
��menganjalkan kulit
��Membantu kulit bebas kimia akibat produk lain.. 2. Sabun Sinus/#Resdung
��resdung hama ��hidung tersumbat
��mengurangkan #parut hitam dan perut kecil dimuka ��melembutkan dan mencerahkan kulit
��tegang dan berkilat
��segarkan muka

3. #sabunanggunpesona
��menghilangkan kesan parut
��rekahan #daki kulit mati ��gatal2 badan ��pengelupasan perlahan dan menggantikan kulit semulajadi ��menghasilkan kulit tubuh yang cantik tegang licin lembap
��#Selulit
��#kurap,#panau,#kayap dan #jerawat dibadan.
��menyegarkan badan 
Wasap Sarah 📲0102762069

#jamususukdara
#anggunpesonasoap #jeragat #buangdaki #stretchmark #kulitmati #dakiberkerak #sabah #sarawak #balakongjaya #kemaman #penyakitkulit #ekzema #baubadan #ketiakhitam #celahpahagelap #badanberjerawat

*PERBEZAAN 3 SABUN JSD* 1⃣ Magic Seri Cahaya Soap 2⃣ Magic Clear Sinus Soap 3⃣ Anggun Pesona Soap 3 jenis tekstur sabun yang berbeza 1. #sabunsericahaya ��masalah #kulitberminyak�� #jerawat, #Whitehead, #blackhead ��Kulit lebih cerah berseri ��mengatasi kulit sensitif ��menganjalkan kulit ��Membantu kulit bebas kimia akibat produk lain.. 2. Sabun Sinus/ #Resdung ��resdung hama ��hidung tersumbat ��mengurangkan #parut hitam dan perut kecil dimuka ��melembutkan dan mencerahkan kulit ��tegang dan berkilat ��segarkan muka 3. #sabunanggunpesona ��menghilangkan kesan parut ��rekahan #daki kulit mati ��gatal2 badan ��pengelupasan perlahan dan menggantikan kulit semulajadi ��menghasilkan kulit tubuh yang cantik tegang licin lembap �� #Selulit �� #kurap, #panau, #kayap dan #jerawat dibadan. ��menyegarkan badan Wasap Sarah 📲0102762069 #jamususukdara #anggunpesonasoap #jeragat #buangdaki #stretchmark #kulitmati #dakiberkerak #sabah #sarawak #balakongjaya #kemaman #penyakitkulit #ekzema #baubadan #ketiakhitam #celahpahagelap #badanberjerawat

Share 0 0
theyasstore.kuantan's Instagram Photo - #thelouvreparfum

EDP
RM39.90
30ml

#theyasstoreboutique beroperasi seperti biasa hari ini dari 10am - 6pm.

Pembelian secara online & COD, whatsapp 0176170817 / 0193465848

Walk in:
Theyasstore.Kuantan Boutique
Lot 3.11,
Bangunan IIUM Blok B,
IM7/3 Bandar Indera Mahkota 7,
Jalan Sultan Hj Ahmad Shah
25000 Kuantan, Pahang

Landmark :
Bangunan IIUM Family Health Clinic
Berhampiran Kompleks Dagangan Mahkota
Bersebelahan International Islamic School Malaysia (Kuantan), Primary Secondary A-Levels

#vendorwanted #callingforvendor #vendorboutique #vendor #vendorkuantan #vendorcafe #kuantan #pahang #butikonline #kemaman #bazaarpaknil #balok #sayajual #inderamahkota #telukcempedak #sayajualonline #kuantanpahang #kipsas #kolejshahputra #shahputra #uiakuantan #iiumkuantan #ikip #uitmkuantan #polisas #umpgambang #kptmkuantan #polisaskuantan

#thelouvreparfum EDP RM39.90 30ml #theyasstoreboutique beroperasi seperti biasa hari ini dari 10am - 6pm. Pembelian secara online & COD, whatsapp 0176170817 / 0193465848 Walk in: Theyasstore.Kuantan Boutique Lot 3.11, Bangunan IIUM Blok B, IM7/3 Bandar Indera Mahkota 7, Jalan Sultan Hj Ahmad Shah 25000 Kuantan, Pahang Landmark : Bangunan IIUM Family Health Clinic Berhampiran Kompleks Dagangan Mahkota Bersebelahan International Islamic School Malaysia (Kuantan), Primary Secondary A-Levels #vendorwanted #callingforvendor #vendorboutique #vendor #vendorkuantan #vendorcafe #kuantan #pahang #butikonline #kemaman #bazaarpaknil #balok #sayajual #inderamahkota #telukcempedak #sayajualonline #kuantanpahang #kipsas #kolejshahputra #shahputra #uiakuantan #iiumkuantan #ikip #uitmkuantan #polisas #umpgambang #kptmkuantan #polisaskuantan

Share 0 15
tophijab_terengganu's Instagram Photo - LAST DAY PRE-ORDER ❗️❗️❗️❗️ Lekaihhh wsap/dm zati sekarang 😘

#tophijab #tophijablovelies #bawalinstant #bawalshawl #bawalchiffon #sayajualonline #kemaman #terengganu

LAST DAY PRE-ORDER ❗️❗️❗️❗️ Lekaihhh wsap/dm zati sekarang 😘 #tophijab #tophijablovelies #bawalinstant #bawalshawl #bawalchiffon #sayajualonline #kemaman #terengganu

Share 0 2
tetamucollections's Instagram Photo - ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤ NAJWA PREMIUM ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤ 🕪UPGRADED VERSION 
Sapa pernah beli NAJWA???? Dia akan tau beza gred material yg kami gunakan BERBEZA dari kurung lain. 
Dan kali ni, DESIGN NAJWA BARUUUU dah ready. ✔ Mudah Di Gosok sebab material Lycra ✔ Lembut dan Sejuk Lycra yg digunakan adalah Premium Grade Korean Lycra ✔ Mudah ber Wudhu sebab lengan berbutang ✔ Nak nursing pun senang sgt, sebab Leher pun ada butang ✔ Bentuk Pungung terlindung sbb baju cutting kembang ✔ Jalan dan Duduk nampak gorjes jer dgn Skirt kembang payung ✔ Skirt sgt selesa sbb getah yg digunakan getah yg mantap dan kemas ✔ 7 hari Tempoh Utk penukaran Saiz(Jika tidak ngam) ✔ Sgt2 selesa dan sedap dipakai ✔ 100% Jaminan kepuasan 
Nak??? 📲📲📲📲📲📲📲📲📲📲📲 www.wasap.my/60194343408
www.wasap.my/60194343408 
Wasap kakhani KOD BAJU yg sis nak k!! 😍😍😍 Cepat2!! Lawa2 nihhhhh.. #inderamahkota #uniklmicet #kelate #cantikcantik #luaskankuasamu #melakaboutique #stokin #kuim #selayang #uniselshahalam #johorsoutherntigers #mengandung #vendorpenang #mencarirezeki #vendorshahalam #tanahmerah #vendorneeded #calitcalitcantik #uiagombak #vendorkuantan #kemaman #pontian #sgpetani #serimukapandan #southerntigers #kptmkuantan #kipsas #jersiteam #kbmall #kerepekcheese

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤ NAJWA PREMIUM ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤ 🕪UPGRADED VERSION Sapa pernah beli NAJWA???? Dia akan tau beza gred material yg kami gunakan BERBEZA dari kurung lain. Dan kali ni, DESIGN NAJWA BARUUUU dah ready. ✔ Mudah Di Gosok sebab material Lycra ✔ Lembut dan Sejuk Lycra yg digunakan adalah Premium Grade Korean Lycra ✔ Mudah ber Wudhu sebab lengan berbutang ✔ Nak nursing pun senang sgt, sebab Leher pun ada butang ✔ Bentuk Pungung terlindung sbb baju cutting kembang ✔ Jalan dan Duduk nampak gorjes jer dgn Skirt kembang payung ✔ Skirt sgt selesa sbb getah yg digunakan getah yg mantap dan kemas ✔ 7 hari Tempoh Utk penukaran Saiz(Jika tidak ngam) ✔ Sgt2 selesa dan sedap dipakai ✔ 100% Jaminan kepuasan Nak??? 📲📲📲📲📲📲📲📲📲📲📲 www.wasap.my/60194343408 www.wasap.my/60194343408 Wasap kakhani KOD BAJU yg sis nak k!! 😍😍😍 Cepat2!! Lawa2 nihhhhh.. #inderamahkota #uniklmicet #kelate #cantikcantik #luaskankuasamu #melakaboutique #stokin #kuim #selayang #uniselshahalam #johorsoutherntigers #mengandung #vendorpenang #mencarirezeki #vendorshahalam #tanahmerah #vendorneeded #calitcalitcantik #uiagombak #vendorkuantan #kemaman #pontian #sgpetani #serimukapandan #southerntigers #kptmkuantan #kipsas #jersiteam #kbmall #kerepekcheese

Share 0 1
lovekiddiehouse's Instagram Photo - 🎉🎉 READY STOCK!!!! 🎉🎉
.
🌼 ELSA &ANNA DRESS 🌼
.
Material : Cotton
.
Size :
3-4y
4-5y
5-6y
6-7y
7-8y
.
Price : RM52.00
Add Postage : RM8 sm / RM11 ss
.
MOMMIES....
Kindly WhatsApp ☎ 012-267 5841 to place order
.
#sayajualbajugirl #girldress #elsaanna #bajucotton #kulai #jb #melaka #kajang #putrajaya #ampang #shahalam #kuantan #temerloh #kemaman #ipoh #kualakangsar #alorsetar #georgetown #seberangjaya #usim #uitm #upm #uniten #unikl #utp #unimas #utm #mara #trustedsellermalaysia #lovekiddiehouse

🎉🎉 READY STOCK!!!! 🎉🎉 . 🌼 ELSA &ANNA DRESS 🌼 . Material : Cotton . Size : 3-4y 4-5y 5-6y 6-7y 7-8y . Price : RM52.00 Add Postage : RM8 sm / RM11 ss . MOMMIES.... Kindly WhatsApp ☎ 012-267 5841 to place order . #sayajualbajugirl #girldress #elsaanna #bajucotton #kulai #jb #melaka #kajang #putrajaya #ampang #shahalam #kuantan #temerloh #kemaman #ipoh #kualakangsar #alorsetar #georgetown #seberangjaya #usim #uitm #upm #uniten #unikl #utp #unimas #utm #mara #trustedsellermalaysia #lovekiddiehouse

Share 0 2
pensel's Instagram Photo - solemonization
#weddingmalaysia #kemaman #gambarkahwin #jomkawin #nikah #photographermurah #pakejkahwin #pakejgambarkahwinmurah #pakejkahwinbajet #pelamin #prewedding #kemaman #butikpegantinkemaman #gambarkahwin #malaysiaweddingphotogrpher #pelamin #busana #wedding #couple #kuantan #kemamanwedding #jomkawin #pakejgambarperkahwinan #pakejgambar #mirrorless #fujifilmxt1 #exclusivewedding

solemonization #weddingmalaysia #kemaman #gambarkahwin #jomkawin #nikah #photographermurah #pakejkahwin #pakejgambarkahwinmurah #pakejkahwinbajet #pelamin #prewedding #kemaman #butikpegantinkemaman #gambarkahwin #malaysiaweddingphotogrpher #pelamin #busana #wedding #couple #kuantan #kemamanwedding #jomkawin #pakejgambarperkahwinan #pakejgambar #mirrorless #fujifilmxt1 #exclusivewedding

Share 0 18
Load More